ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА




1.       Прізвище, ім’я та по батькові:
      Шпильова Вікторія Володимирівна
2.       Фото конкурсанта.
                                                 3.      Місце роботи
Спеціалізована школа №196 м.Києва
4.       Посада:
вчитель хімії.
5.       Педагогічний стаж роботи:
 6 років.
6.       Кваліфікаційна категорія: Перша
7.       Звання:-                                             -
8.       Педагогічне кредо:  
«Урок - перше вогнище, зігрівшись біля якого людина прагне стати мислителем»  
Г.О. Пуліна
9.       Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте:
інтерактивні технології, інформаційно-комунікаційні технології, проектні технології, особистісно орієнтовані технології, технології критичного мислення, проблемне навчання
10.  Власний особистісний і педагогічний портрет:
Гей, нові Колумби й Магелани, Напнемо вітрила наших мрій!
Кличуть нас у мандри океани, Бухту спокою облизує прибій.
Хто сказав, що все уже відкрито? Нащо ж ми народжені тоді?
В. Симоненко
Як у краплі роси відображається весь світ, так у вчителя повинна  відображатися вся культура.
Потрібно любити дітей, різних: гучних і тихих, слухняних і примхливих, чистеньких, доглянутих і неохайних, гарненьких і не дуже. На тій простій підставі, що вони - діти. Адже вчитель не повинен бути несправедливим, недобрим, жорстоким, тому, що це найбільше ранить дитину.
У своїй роботі потрібно завжди користуватись важливими морально-етичними принципами: люби дитину, вір у неї, знай її, поважай, розумій. Учитель має бути вимогливим, але толерантним, вміти раціонально використовувати свій час, та вимагати цього ж від вихованців. 
Учити дітей усе перевіряти дослідом, оскільки експеримент – основа формування ключових компетентностей. Розуміти, що слухати і чути – поняття різні. Тому потрібно будувати  роботу на уроці так, аби учні чули.   
  Зі свого досвіду можу сказати, що для роботи в навчальному закладі потрібні не тільки досконалі знання з хімії, а ще й ґрунтовні знання психології, педагогіки. Адже учень хоче бачити вчителя цікавого, закоханого у свій предмет, неординарного, інтелектуала, творця і це допомагає  учням зацікавитись та зрозуміти предмет.
Завжди захоплювалась хімічними явищами та процесами, особливо цікавило застосування хімічних знань у житті людини. Це приносить відповідні результати: мої вихованці моделюють, прогнозують, досліджують та експериментують.
Постійно працюю над найголовнішою складовою навчального процесу – довірливим ставленням вихованців до себе і зацікавленість до свого предмета. Як результат – співпраця з учнями на уроці, радість пошуку, зацікавленість на практичних заняттях, задоволення від проведення хімічних дослідів. Учні із задоволенням включаються в роботу з підготовки проектів, тематичних презентацій, навчально-дослідницьких робіт. Учителю завжди потрібно у всьому підтримувати і допомагати їм, що намагаюся робити як на уроках так і позаурочний час.
Духовність, емоційність, піднесеність учителя надає урокам особливого духу, допомагає уникати штучності, дарує учням задоволення від процесу навчання і, як наслідок, допомагає досягти успіху. Намагаюся повністю віддаватися праці, знаходжусь у постійному пошуку різних методів та прийомів навчання, іду в ногу з часом, використовуючи сучасні інноваційні технології.           
Застосовую різні методи, прийоми, форми роботи, а саме: хімічний експеримент, екскурсії, проект. Завжди враховую особисту думку та пропозиції кожної дитини.
Підвищую рівень професійних знань, умінь, навичок через участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів хімії, шляхом самоосвіти, у процесі підготовки учнів до олімпіад та турнірів, а також в організації та проведенні тижня природничих наук у школі.
Робота вчителя – це безмежне поле, на якому потрібно завзято та наполегливо працювати. Щодня пошук, щодня несподіванки, то прикрі, то кумедні. Щодня – відкриття, які неможливі без натхнення. Інколи думаєш – досить… 
Але є в нашій роботі щасливі й радісні моменти заради яких хочеться працювати, вдосконалюватися, і тоді схаменешся – все недаремно! І знову починаєш спочатку… 
Учитель покликаний постійно прагнути до самовдосконалення, а також допомагати нашим учням набратися мудрості для того, щоб сміливо рушати пожиттю.  
Розуміти дітей – означає володіти щонайвищою майстерністю їхнього виховання. Хто виховує хороших людей, той і перемагає. Ми повинні піднятися до розуміння того, що кожна дитина, кожен учень – це Особистість, яку ми повинні відчути серцем, підтримати в разі необхідності, вселити надію на щасливе майбутнє. Головне – створити в дитині Людину. Це як збудувати храм, що завжди не просто. Для цього потрібно змінити свою свідомість, перейти на інший рівень. Одягти інші окуляри. Інакше подивитися на світ. Але тільки так можна і себе вдосконалити і допомогти іншим досягнути життєвого успіху. 
Учитель - це покликання, учительство - це служіння, а не робота. І який би не був настрій, завжди потрібно випромінювати впевненість і спокій, терпимість і терплячість, мудрість, повагу й увагу.  Адже в руках учителя знаходиться доля дітей.
Моя робота – моє покликання.

Немає коментарів:

Дописати коментар